معرفی رستوران های کیش

رستوران گل سرخ کیش

معرفی:رستوران گل سرخ یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد.این رستوران با آشپز ها و سر آشپز های ماهر و حرفه ای یهترین غذا های ایرانی و سنتی را برای  مسافران تور کیش سرو میکند.پرسنل های خوب رستوران خوش برخورد هستند و به صورت به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندتور کیش نوروز 98ان عزیز خدمت رسانی میکنند.غذا های این  رستوران با مواد غذایی با کیفیت و خوب آماده و پخته میشوند.این رستوران بخاطر غذا های خوشمزه اش در بین مسافران عزیز تور کیش طرفدار زیادی دارد.ظرفیت رستوران 40  نفره میباشد.

رستوران گل سرخ کیش

منو رستوران:رستوران گل سرخ دارای منو غذایی از انواع کباب، انواع خوراک، انواع غذای ایرانی، تور کیش نوروز 98سالاد، نوشیدنی، غذا های روز میباشد و مسافران عزیز تور کیش میتوانند از  روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از 12 ظهر تا 15 بعد از ظهر و از 8 شب تا 11:30 آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران گل سرخ کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش-صفین ، فاز F خدماتی- کوچه قیمت تور کیش نوروز 98بابونه جنب املاک خلیفه رستوران گل سرخ

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید برای صرف غذا میتوانید به این رستوران رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنید.

رستوران گل سرخ کیش

 


کشتی تفریحی آرتمیس کیش

کشتی تفریحی آرتمیس کیش بزرگترین رستوران دریایی کشور است که با طول 30 متر و عرض 10 متر درتور دبی نوروز 98 دو طبقه احداث گردید. این رستوران دریایی دارای ظرفیت 130 نفر می باشد که اماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تور کیش است. کشتی تفریحی آرتمیس کیش از ساعت 11 شب تا 1 بامداد گشتتور کیش هتل ترنج نوروز 98 دریایی دارد و با سرو شام و موسیقی زنده بر روی آبهای خلیج فارس لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران گرامی ایجاد کرده است.

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

کشتی تفریحی آرتمیس کیش


رستوران دارچین کیش

معرفی رستوران : رستوران دارچین یکی از رستوران های تور کیش هتل شایان نوروز 98خوب جزیره کیش است که سابقا با نام کارد و چنگال شناخته می شد.این رستوران در مرکز جزیره قرار گرفته است و با مدیریت آقای سیفی اداره می شود. پس از تغییر نام و بازسازی این رستوران کیفیت بالاتری نسبت به سابق پیدا کرده است. فضای داخلی این رستوران خیلی بزرگ نیست و در مجموع دارای 50 نفر ظرفیت است؛ اما به خوبی از آن استفاده شده است و محیط جمع و جور و دل نشینیتور کیش هتل مارینا نوروز 98 را برای شما مسافران تور کیش به وجود آورده است. 

رستوران دارچین کیش

منو رستوران: منوی اصلی رستوران دارچین شامل انواع کباب ها،‌زرشک پلو، مرغ و بادمجان، ماهی سرخ شده و ماهی کباب می باشد که قیمت منصفانه ای دارند. علاوه بر منوی اصلی یک منوی دیگر نیز وجود دارد که غذاهای اصیل ایرانی مانند فسنجان، قیمه نثار، قیمه، لوبیا پلو، ته چین مرغ و ... را به صورت رندوم سرو می کنند.تور شیراز نوروز 98برای مطلع شدن از غذای روز بهتر است از ویتر سوال بپرسید. هتل مشهد نوروز 98 هم چنین یک سالاد بار بسیار متنوع در این رستوران وجود دارد که هزینه استفاده از آن به صورت جداگانه دریافت می شود.

رستوران دارچین کیش

پیشنهاد ما : هدف رستوران دارچین ارائه غذاهایی به خوش طعمیتور مشهد هتل درویشی نوروز 98 غذاهای خانگی است؛ اگر علاقه به چنین سبک رستوران هایی با قیمت مناسب دارید پیشنهاد ما به شما رستوران دارچین است.

ساعت کاری رستوران : از 12 تا 16 برای ناهار و از 20 تا 24 برای شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش،‌میدان امیرکبیر، بلوار تهران، خیابان کوشا،‌ جنب دفتر مرکز دامون


رستوران انرژی کیش

معرفی:رستوران انرژری کیش از بهترین رستوران های بلیط مشهد نوروز 98این جزیره زیبا است که دارای موسیقی زنده با ظرفیت 500 نفری در اسکه قدیمی قرار گرفته است.این رستوران با بهترین غذا ها که با مواد با کیفیت پخته شده در کنار آن برنامه های DJشو و استندآپ کمدی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

منو رستوران:چلو کباب،جوجه بی استخوان،جوجه با استخوان،کباب برگ،کباب نگینی،زرشک پلو با مرغ،چلو ماهیچه،انواع ماهی،سوپ،سالاد،آبمیوه،نوشابه

ساعت کاری:این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور کیشتور کوش آداسی نوروز 98 میباشد.

موقعیت جغرافیایی:اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران خوب و قدیمی تور ارمنستان نوروز 98جزیزه زیبای کیش میباشد که با دکوراسیون زیبای سنتی در بین مسافران طرفدار زیادی پیدا کرده است.این رستوران  بهترین غذا ها را که سر آشپز ها و آشپز های کاملا حرفه آماده کرده اند را سرو میکند.رستوران پوریا ظرفیت 200 نفره دارد و مسافران عزیز تور کیش از قبل میتوانند در این  رستوران میز رزرو کنند.این رستوران باتور دبی نوروز 98  دارا بودن اینترنت رایگان بی سیم باعث شده تا مسافران و کیشوندان در طول صرف غذای به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.از  مهم ترین ویژگی های رستوران موسیقی زنده میباشد که بهترین لحظات را برایتور چین نوروز 98 مسافران عزیز تور کیش به ارمغان می آورد.

رستوران پوریا کیش

منو رسنوران:پر طرفدار ترین غذا در این رستوران دیزی میباشد ولی رستوران پوریا دارای منو غذایی ایرانی ، سنتی میباشد و مسافران عزیز میتوانند غذای مورد علاقه خود را  سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران پوریا از  ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهرتور هند نوروز 98 تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی رستوران:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردیدتور آنتالیا نوروز 98 حتما برای صرف غذا به این رستوران رفته و اتور دبی نوروز 98ز غذا های لذیذ آن امتحان کنید بی شک شما هم جزء طرفدار های این رستوران میشوید.

رستوران پوریا کیش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.