هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

معرفی : هتل آدالیا الیت یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است که تقریبا تازه تاسیس محسوب می شود و در سال 2016 میلادی افتتاح شده است. هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در یک محوطه بسیار بزرگ قرار گرفته است و در آن 525 واحد اقامتی وجود دارد. خدمات این هتل به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود.

تور لحظه آخری آنتالیا 

قیمت تور آنتالیا 

تور آنتالیا پاییز 97 

تور آنتالیا مهر 97 

تور آنتالیا نوروز 98 

هتل آدالیا الیت آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع استاندارد و خانوادگی هستند که برخی از آن ها دارای ویوی دریا و برخی دیگر ویوی محوطه هتل را دارا هستند. این اتاق ها بسیار زیبا دکور شده اند و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، حمام با سشوار و لوازم بهداشتی هستند. 

امکانات هتل :  تراس، باغ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، پارک آبی، باشگاه کودکان، بولینگ، دارت، بیلیارد،‌ زمین تنیس، زمین بازی کودکان، کارکنان سرگرمی، اتاق بازی، کافی شاپ، اسنک بار، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، لاندری، روم سرویس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، فروشگاه ، سالن زیبایی

هتل آدالیا الیت آنتالیا

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل به سبک بوفه است و دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای محلی و بین المللی نیز در این هتل وجود دارند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان تسیسلر منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. هتل درست در کنار ساحل دریا قرار گرفته است و به عبارتی فاصله آن تا ساحل شنی اختصاصی خود صفر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر است و تا پارک پروانه های آنتالیا 4 کیلومتر فاصله دارد. 

هتل آدالیا الیت آنتالیا

پیشنهاد ما : این هتل یکی از قیمت مناسب ترین هتل های 5 ستاره منطقه لارا است و دارای موقعیت مکانی بسیار خوب و امکانات کامل می باشد. 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

معرفی : هتل پنج ستاره آی سی گرین پالاس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2003 بنا شده است. هتل دارای زمینی به مساحت 93000 متر مربع است که از آن به خوبی استفاده شده است و امکانات متنوعی برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است. در این هتل 429 واحد اقامتی وجود دارد.

تور لحظه آخری آنتالیا 

قیمت تور آنتالیا 

تور آنتالیا پاییز 97 

تور آنتالیا مهر 97 

تور آنتالیا نوروز 98 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دبل، کوادراپل، خانوادگی، سوئیت و سوئیت مخصوص کودکان است. در این اتاق ها امکانات بالکن اختصاصی، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مینی بار،‌ صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع وجود دارند.

امکانات هتل : کافی شاپ، اسنک بار، ساحل اختصاصی، باغ، استخر، پارک آبی با 7 سرسره مهیج، حمام ترکی، ماساژ، کلاس های یوگا، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، موج سواری، زمین بازی کودکان، تیراندازی، موسیقی زنده، زمین تنیس، نایت کلاب، مینی گلف، اسکواش، بولینگ، کارائوکه، بیلیارد، سیرک، فروشگاه، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل آی سی گرین پالاس سفرا نام دارد و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. رستوران های ایتالیایی، چینی ، ژاپنی، مکزیکی، سنتی ترکی و دریایی نیز با منوی آلاکارته در این هتل وجود دارند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان اوزلو کویو لارا قرار گرفته است. فاصله آن تا ساحل شنی اختصاصی خود 7 دقیقه پیاده روی است. این هتل در 31 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 16 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

پیشنهاد ما : در این هتل به کودکان توجه زیادی شده است و وجود امکاناتی مانند استخر کودکان، زمین بازی، باشگاه کودکان و هم چنین در نظر گرفتن وعده های غذایی متناسب با آن ها، خود گویای این توجه است . پس هتل بیشتر مناسب افرادی است که کودک به  همراه خود دارند

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

معرفی : هتل 4 ستاره رز ریزورت یکی از هتل های خوب آنتالیا است که در زمینی به مساحت 2750 متر مربع قرار گرفته است. هتل در منطقه زیبای کمر قرار گرفته است که در یک طرف آن دریای مدیترانه قرار گرفته است و در طرف دیگر آن کوه های زیبای توروس وجود دارند. ساختمان هتل در سه طبقه ساخته شده است و دارای 125 واحد اقامتی هستند. خدمات این هتل نیز به صورت آل اینکلوسیو به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود.

نرخ تور آنتالیا 

بلیط تور آنتالیا 

تور آنتالیا پاییز 97 

تور آنتالیا مهر 97 

هتل رز ریزورت آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته و دو تخته هستند که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان هستند.

امکانات هتل : ساحل اختصاصی،‌ استخر ، سونا،‌ جکوزی، مرکز اسپا، باشگاه کودکان، زمین بازی،‌ تنیس روی میز،‌ دارت ، بیلیارد، سالن ورزشی، گلف، بولینگ، فضای سبز، تفریحات آبی، تراس، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی

هتل رز ریزورت آنتالیا

رستوران هتل : رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام را با منویی از غذاهای ترکی سرو می کند. هم چنین منوی مخصوص کودکان نیز در این رستوران وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار آتاتورک آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر است. هم چنین فاصله هتل تا مرکز کمر 1 کیلومتر است.

هتل رز ریزورت آنتالیا

پیشنهاد ما : این هتل یکی از هتل های منطقه کمر است که دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. اتاق های این هتل نمای رو به دریا دارند و بسیار تمیز و مرتب هستند.

هتل اس یو آنتالیا

هتل اس یو آنتالیا

معرفی : هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتی آنتالیا است که اقامتگاه بسیاری از افراد مشهور و بازیگران هالیوود بوده است. به دلیل وجود 11000 متر مربع فضای آکوالند یا پارک آبی در این هتل ، به اس یو آکوالند معروف شده است. محوطه هتل در کنار دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی - سنگریزه ای بسیار زیبا است. ساختمان این هتل سفید رنگ است که شب ها با روشن کردن چراغ ها به رنگ نارنجی در می آید. در این هتل 295 واحد اقامتی برای شما مسافران تور آنتالیا وجود دارد. خدمات نیز در این هتل به صورت UALL  ارائه می شوند.

آفر تور آنتالیا 

بلیط تور آنتالیا 

تور آنتالیا تابستان 97 

تور آنتالیا شهریور 97

هتل اس یو آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دلوکس، خانوادگی و سوئیت هستند که تنها برخی از آن ها نمای رو به دریا دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، اینترنت،‌ بالکن، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند.

امکانات هتل : ساحل اختصاصی، تخت های حمام آفتاب، استخرهای روباز، پارک آبی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، آرایشگاه، غواصی، موج سواری، باشگاه کودکان، نایت کلاب، زمین بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، قایق سواری، زمین تنیس و ...

هتل اس یو آنتالیا

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل با نام قرمز صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه سرو می کند. دو رستوران لانژ و مون لایت به سبک آلاکارته هستند و انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. هم چنین رستوران سوشی انواع غذاهای ژاپنی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : هتل اس سو در منطقه کنیالتی و در محله ملتم قرار گرفته است فاصله آن تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و از فرودگاه این شهر 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل اس یو آنتالیا

پیشنهاد ما : هتل اس یو یکی از هتل های لوکس آنتالیا است که بسیار مناسب زوج ها است و امکانات تفریحی بسیار زیاد آن مناسب کسانی است که به قصد تفریح و ماندن در هتل به آنتالیا می روند.