هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

معرفی : هتل 4 ستاره رز ریزورت یکی از هتل های خوب آنتالیا است که در زمینی به مساحت 2750 متر مربع قرار گرفته است. هتل در منطقه زیبای کمر قرار گرفته است که در یک طرف آن دریای مدیترانه قرار گرفته است و در طرف دیگر آن کوه های زیبای توروس وجود دارند. ساختمان هتل در سه طبقه ساخته شده است و دارای 125 واحد اقامتی هستند. خدمات این هتل نیز به صورت آل اینکلوسیو به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود.

نرخ تور آنتالیا 

بلیط تور آنتالیا 

تور آنتالیا پاییز 97 

تور آنتالیا مهر 97 

هتل رز ریزورت آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته و دو تخته هستند که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان هستند.

امکانات هتل : ساحل اختصاصی،‌ استخر ، سونا،‌ جکوزی، مرکز اسپا، باشگاه کودکان، زمین بازی،‌ تنیس روی میز،‌ دارت ، بیلیارد، سالن ورزشی، گلف، بولینگ، فضای سبز، تفریحات آبی، تراس، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی

هتل رز ریزورت آنتالیا

رستوران هتل : رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام را با منویی از غذاهای ترکی سرو می کند. هم چنین منوی مخصوص کودکان نیز در این رستوران وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار آتاتورک آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر است. هم چنین فاصله هتل تا مرکز کمر 1 کیلومتر است.

هتل رز ریزورت آنتالیا

پیشنهاد ما : این هتل یکی از هتل های منطقه کمر است که دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. اتاق های این هتل نمای رو به دریا دارند و بسیار تمیز و مرتب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.