هتل اس یو آنتالیا

هتل اس یو آنتالیا

معرفی : هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتی آنتالیا است که اقامتگاه بسیاری از افراد مشهور و بازیگران هالیوود بوده است. به دلیل وجود 11000 متر مربع فضای آکوالند یا پارک آبی در این هتل ، به اس یو آکوالند معروف شده است. محوطه هتل در کنار دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی - سنگریزه ای بسیار زیبا است. ساختمان این هتل سفید رنگ است که شب ها با روشن کردن چراغ ها به رنگ نارنجی در می آید. در این هتل 295 واحد اقامتی برای شما مسافران تور آنتالیا وجود دارد. خدمات نیز در این هتل به صورت UALL  ارائه می شوند.

آفر تور آنتالیا 

بلیط تور آنتالیا 

تور آنتالیا تابستان 97 

تور آنتالیا شهریور 97

هتل اس یو آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دلوکس، خانوادگی و سوئیت هستند که تنها برخی از آن ها نمای رو به دریا دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، اینترنت،‌ بالکن، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند.

امکانات هتل : ساحل اختصاصی، تخت های حمام آفتاب، استخرهای روباز، پارک آبی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، آرایشگاه، غواصی، موج سواری، باشگاه کودکان، نایت کلاب، زمین بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، قایق سواری، زمین تنیس و ...

هتل اس یو آنتالیا

رستوران هتل : رستوران اصلی هتل با نام قرمز صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه سرو می کند. دو رستوران لانژ و مون لایت به سبک آلاکارته هستند و انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. هم چنین رستوران سوشی انواع غذاهای ژاپنی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : هتل اس سو در منطقه کنیالتی و در محله ملتم قرار گرفته است فاصله آن تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و از فرودگاه این شهر 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل اس یو آنتالیا

پیشنهاد ما : هتل اس یو یکی از هتل های لوکس آنتالیا است که بسیار مناسب زوج ها است و امکانات تفریحی بسیار زیاد آن مناسب کسانی است که به قصد تفریح و ماندن در هتل به آنتالیا می روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.