معرفی مراکز خرید کیش

مرکز خرید حافظ کیش

معرفی:مرکز خرید جافظ یک مرکز تور کیش نوروز 98خرید کوچک در جزیره زیبای کیش میباشد.این بازارچه در بین کیشوندان و مسافران تور کیشطرفدار دارد قیمت و کیفیت اجناس آن بسیار مناسب میباشد.در بازارچهتور کیش اسفند 97 حافظ کیش برخی اجناس نیز به صورت عمده به فروش می رسد که می توانید با قیمتی مقرون به صرفه آن ها را تهیه نمایید.این بازارچه اگرچه دارای 12 غرفه میباشد اما با همین تعداد اندک توانستهتور کیش زمستان 97 تا به امروز توجه گردشگران را به خود جلب کند.در نزدیکی این بازارچه رستوران هایتور دبی نوروز 98 متعدد وجود دارد تا گردشگران عزیز تور کیش در طول خرید بتوانند براحتی از غذا های لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن دور کنند.بازارچه حافظ در نزدیکی ساحل قرار گرفته است.مسافرانتور کیش عزیز که به این جزیره تاریخی و زیبا سفر میکنند میتوانند براحتی برای خرید تور لحظه آخری کیشمایحتاج خود به این بازارچه ارزان قیمت بروند و لوازم تور کیش نوروز 98مورد نیاز خود را در اینجا تهیه کنند.

مرکز خرید حافظ کیش

موقعیت مکانی:ایران-کیش-خیابانتور دبی نوروز 98 فردوسی


بازار پردیس یک کیش

از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار تور کیش هتل شایگان نوروز 98پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران تور کیش و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران از بازار تور کیش نوروز 98پردیس یک کیش دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاریتور کیش نوروز 98 در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو کیش واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , قیمت تور کیش نوروز 98انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , تور دبی نوروز 98سیستمهای کامپیوتریتور کیش هتل ترنج نوروز 98 ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .

 

بازار پردیس یک کیش

 

بازار پردیس یک کیش

 


بازار پردیس دو کیش

 در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین تور کیش هتل شایان نوروز 98بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند. انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,تور آنتالیا نوروز 98  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهایتور کیش هتل مارینا نوروز 98 متنوع لذت ببرند و استراحت کنند. در محیط بیرونی بازار تور شیراز نوروز 98پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تور کیش تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد هتل مشهد نوروز 98که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و تور هند نوروز 98 قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

بازار پردیس دو کیش

 

بازرا پردیس دو کیش

 


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره تور مشهد هتل درویشی نوروز 98کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است.طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیاربلیط مشهد نوروز 98 مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبیتور کوش آداسی نوروز 98 انجام بدهید. در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش بال هایپر مارکت و بازار پانیذتور چین نوروز 98 واقع شده است وبرای کسانی که به تور کیش سفر می تور ارمنستان نوروز 98کنند گزینه خوبی برای خرید است.

 

مرکز خرید زیتون کیش

 

مرکز خرید زیتون کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.